Nevýhody nakupovania cez internet
Zo strany zákazníka tu máme viac nevýhod. Mnoho ľudí považuje za najväčšiu nevýhodu asi to, že tovar pred kúpou nemôžeme fyzicky vidieť, alebo v prípade oblečenia vyskúšať. Preto aj v prípade keď nie sme spokojní s tovarom, reklamácia prebieha zväčša dlhšie ako keď tovar reklamujeme v kamennom obchode. Avšak závisí to aj dosť od predajcu. V niektorých internetových obchodoch produkty nie sú dostatočne popísane a často krát potrebujeme podrobnejšie informácie, ktoré si musíme sami vyhľadať. Ďalším problémom môže byť nedodržanie dodacej lehoty, a tak na produkt musíme dlhšie čakať. Na druhej strane sa môže stať, že nám tovar vôbec nepríde a tak je vhodné čo najrýchlejšie sa skontaktovať s predajcom, informovať sa o stave objednávky. Spoľahliví predajcovia nám tovar znovu pošlú alebo vrátia peniaze. Pri niektorých objednávkach môže poštovné a balné prevýšiť cenu za daný produkt, ktorí si chceme kúpiť. To sa zväčša stáva keď objednávame veci zo zahraničia, vtedy je poštovné značne drahšie ako tu na Slovensku.